Fietseinde

Gisterenavond heb ik voor de allerlaatste keer van ons chirohuis in Aalbeke naar mijn gewoon huis in Rekkem gefietst. Voor de allerlaatste keer! Twee jaar lang reed ik elke vrijdag en zondag door de wind, door de regen, dwars door alles heen richting Aalbeke en terug. Avonturen dat ik heb meegemaakt die 20-30 minuutjes alleen op de fiets. Van honderden platgereden kikkers tot verschrikte konijnen/hazen die in het veld wegvluchten. Van rare chauffeurs tot medefietsers en joggers. Van zonsondergangen en zonsopgangen. ’t Was er soms teveel aan om na een vergadering of een lastige namiddag in de chiro nog eens zover te fietsen. Dikwijls echter genoot ik van die minuutjes alleen. Een mens heeft dat nodig.

Geschreven al luisterend naar: Seuzeke – Fixkes

Geef een reactie

