Examenavonturen

Gisteren examen methodologie gehad. ’t Was er eentje met meerkeuzevragen en giscorrectie. Ik heb daar niet zo’n goede herinneringen aan. Bij een examen wil ik altijd alles invullen. Op zich is dat geen probleem als het om open vragen gaat. Bij multiple choice daarentegen… Nuja, we zullen begin juli wel weten of ik teveel gegokt heb of niet. Maandag is het derde examen en dan zit ik al schoon over de helft (hiphoi). Hedendaagse Internationale Politieke Geschiedenis (kortweg hipg) wordt het. Best interessant, dat wel, maar ongelofelijk veel namen en verdragen en data.

Op weg naar het examen gisteren trouwens nog iets grappigs meegemaakt. Een viertal Australische wielertoeristen (ja, dat bestaat!) op weg naar de Great Australian Bite (zo’n snackbar-achtig dingie waar je typische Australische dingies kunt eten). Onderweg zaten ze te zingen van Under the bridge van de Red Hot Chili Peppers. Tijdens het maken van mijn examen zat ik natuurlijk met dat liedje in kop. Goh ja, zo lang het niet één of andere Vlaamse/Duitse/Nederlandse/whatever schläger is, is het al lang goed voor mij.

Geef een reactie

