Werchter-alternatieven

Nee, ik zat niet op Werchter.
Nee, ik was niet op reis.
Nee, ik had geen examens meer.

De reden voor de tijdelijke afwezigheid dan? Laten we het maar op een drukke agenda houden. Heel drukke agenda in feite. Een Gentse tweedaagse met cocktails slurpen en Jungle Speed’en inclusief. ’t Waren me de daagjes wel. Terwijl we aan het Jungle Speed’en waren op de Zuid, zat er een kind vast met z’n vinger. Ik dacht eerst dat het een grap was, niet dus. Gelukkig heeft hij zichzelf gered. Stel u voor dat we daar een heuse reddingsoperatie gingen moeten opzetten.

In de chiro is het ook een drukte van jewelste. Wat wil je, binnen een paar weken vertrekken we op bivak en er moet nog vanalles gebeuren. Het grote kampthema, programma maken voor 10 dagen, bivakaandenkens,… Drukte, nie normaal. Maar ’t is zo’n plezante drukte dat ik het helemaal niet erg vind. Integendeel, dat sociaal leven van me stond op zo’n laag pitje tijdens de examens dat er nu wel een overvloed mag zijn.

Straks is het de laatste chirozondag van het werkjaar. Normaal gingen we met onze rakwi’s zwemmen in een superdeluxe buitenzwembad. Met zo’n weer zal er helaas niet veel van in huis komen. Gelukkig hebben we een plezant alternatief programma voorzien. Georganiseerd wij, niet normaal.

Geschreven al luisterend naar: Cheers Darlin’ – Damien Rice (die zit wel op Werchter uiteraard)

Eén reactie to “Werchter-alternatieven”

  1. Ja, man , welken reddingsoperatie da da was. Ik hoor da kreetje van da gastje nog alsan, ni te doen 🙂 ge moogt ni lachen, maar het had toch wel iets kluchtigs en toch zo iets van ‘oharme da manneke’ 🙂 Gelukkig is het allemaal goe gekomen!

    Jungle speed , wa was me da?! Ik kende da ni en mn collega musketier Anneleen ook ni, al moet het wel gezegd worden, zij was er een pak beter in dan ik 🙂 en iedereen maar lachen met mn ‘veel te traag’ reactievermogen, fack 🙂

    Nu ja het was gewoon super en lachen da we weer hebben gedaan, ni normaal!

    Laatste chirozondag, da klinkt zo afscheid hé, ma een chiroganger weet wel beter, kamptijd is de drukste periode van het chirojaar, zeker voor de leiding. Ik wens jullie veel inpiratie vo een spetterend programma tijdens jullie kamp!! (Ma da komt wel goe me zo’n georganiseerde leiding 🙂 ) En een Superformidastisch kamp (met veel post en alles, want elke chiroganger zit daarop te wachten 🙂 en veel goe weer) als prachtige afsluiter van een geweldig chirojaar natuurlijk…!!

    Grtz Kat

    P.S: Dikke merci aan alle musketiers!

Geef een reactie

