One down, four to go

Voila, het eerste herexamen zit erop. Geen idee wat ik er echt van moet denken. Heb quasi alles kunnen invullen maar of ik helemaal volledig ben geweest in mijn antwoorden? De actualiteitsvragen waren zot veel details. En leer ik daar de hele Vlaamse regering en hun bevoegdheden van buiten, vraagt die daar wel niets over zeker. De troetn. Neenee, vragen hoe lang de langste na-oorlogse regeringsonderhandelingen duurden, dat kan hij dan weer wel natuurlijk. Tsss.

148 dagen by the way, in 1988 trouwens. Altijd al een speciaal jaar geweest he 🙂

2 Reacties to “One down, four to go”

  1. idd, die actua was belachelijk die details.
    die 148 en 1988 heb ik wel juist gegokt precies 😀
    Hier ook nog vier te gaan.. welke moet jij nog herdoen?

  2. sociologie, leerstelsels, methodologie en statistiek
    Valt het op dat ik het niet voor multiple-choice-examens heb? 🙂

Geef een reactie

