Vredeseilanden-geluk

Toen ik daarnet op het Sint Pietersplein rondliep, kwam ik enkele scouties tegen met een vestje van Vredeseilanden. Waar is de tijd dat ik ook nog ’s zaterdags van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat op stap ging in Kortrijk om vanalles te verkopen voor Vredeseilanden? En terugkomen in het Hoofdkwartier om te zien aan hoeveel geld we al zaten. En die lieve mensjes die ondertussen warme pannekoeken en chocolademelk brachten voor de mensen die op pad waren. Had ik geen examens, ik zou het direct weer doen. En uiteraard heb ik daarnet iets gekocht. Twee goeie stylo’s, komen altijd van pas in deze examenperiode en misschien brengen ze wel een beetje Vredeseilanden-geluk 🙂

2 Reacties to “Vredeseilanden-geluk”

  1. priegelaar Says:

    Ik heb er ook twee gekocht. En de timing was perfect, vrijdag schreef ik immers de laatste van de twee stylo’s die ik vorig jaar gekocht heb leeg.

  2. joske vermeulen Says:

    jammer dat er van het geld van uwe stylo niets terecht komt bij de doelgroep.
    het volledige bedrag wordt besteed aan personeels- en werkingskosten van de organisatie.

Geef een reactie

