Verzamelliedje

Vanavond wordt het thema voorgesteld aan de leiding. Iedereen weet natuurlijk al wie de personages in het thema zullen zijn, alleen de uitwerking is voor de rest nog niet bekend. Ik weet dat lekker wel al. Het voordeel van in de werkgroep thema te zitten en dus carte blanche krijgen bij de uitwerking ervan. Ik ben benieuwd naar hun reacties. Ik vind het alleszins geweldig, met wat insiders, flauwe woordspelingen (maar hey, flauwe woordspelingen zijn ook goede woordspelingen) en verrassingen.
Vanavond wordt ook het verzamelliedje gekozen. Ik heb eens door mijn uitgebreide liedjeslijst gebladerd en enkele voorstellen op usb gezet. Met vuur zal ik mijn keuze verdedigen. Uiteraard, want ik vind die liedjes echt geweldig om als verzamelliedje/kampdansliedje te dienen.

Eén reactie to “Verzamelliedje”

  1. ja, bij ons was dat altijd jongens tegen meisjes. Waarop de meisjes meestal hun zin krijgen, want verzamelliedjes gaan gepaard met verzameldansjes en dat was ons territorium. Het eet-liedje was dan voor de jongens.

    Geri Halliwell sprong er toch uit, evenals Ruslana met Wild Dances. Zalige dansen jong, zeker en masse. aah, ik krijg heimwee.

Geef een reactie

