Ooooooooooooh plonsj of St Eloy, minne moat

Een veel te zot weekend achter de rug. Een duo-afdelingsweekend, samen met de tito’s en keti’s dus. Eerst was ik een beetje tegen het idee gekant. Op weekend met alleen je eigen afdeling is toch anders dan met twee afdelingen op weekend. Maar wat heb ik mijn mening moeten herzien. Ik heb mij zo hard geamuseerd. Duizendveel insiders gemaakt. Walkie-talkie’en in de auto’s op weg naar zee. Rollenspellen waarin ik Tineke van Tinekes kledingsboetiek speelde. Gelachen met Mr. ‘Pastoor’ Matti. De keti’s en tito’s gaven zich volledig, de leiding nog meer. ’s Zondags, toen de hele chiro present was op de daguitstap, ging de weekendsfeer gewoon verder. Gezwommen in de zee. Teveel zout water binnen gehad maar ach, dat is naar de zee gaan natuurlijk. Wel bloedrood verbrand. Mijn gezicht lijkt wel het equivalent van een trostomaatje. Rood dus. ’s Avonds met de leiding nog een kleinschalig barbecue’tje gehouden. En geluisterd naar de EK-finale. Geen groot scherm, maar ’t heeft ook z’n charmes. Zo luisteren naar een voetbalwedstrijd ipv het te zien. Prognoses ook gedaan. Jammer genoeg verloren. Maar dat doet er niet toe. Op naar het bivak, binnen 21 dagen! Ooooooooooooooooh plonsj!

Eén reactie to “Ooooooooooooh plonsj of St Eloy, minne moat”

  1. priegelaar Says:

    De after sun fabrikanten gaan dus goeie zaakjes kunnen doen met jou de volgende dagen 😛

Geef een reactie

