Wereld

Daarnet een leuk testje gedaan. Hoeveel landen kan jij opsommen in 5 minuten? Extra moeilijkheid is dat je die landen in het Engels moet opsommen. Ik kon er toch 69 zeggen. Enkele klassiekers was ik zowaar vergeten en ’t is wreed dat er zo’n enorme plek in Europa en Afrika is dat ik niet kon benoemen. Dat wordt oefenen.

(groen is wat ik kon opsommen, geel ben ik uit het oog verloren)

via Smiley

3 Reacties to “Wereld”

  1. wow, dat is toch een enorm aantal vind ik zelf. Goed gedaan!!!

  2. […] Hoeveel namen van landen kan jij in het Engels opnoemen in vijf minuten? Via Tine’s blog kwam ik op volgend testje terecht. Ik kon er 61 opnoemen. Ik ben er zomaar eventjes 134 vergeten. […]

  3. 70 vind ik een mooier getal šŸ™‚

Geef een reactie

