Lay it down slow

Oh my god. Gisterenavond laat de aller-, allerlaatste aflevering van Prison Break gezien. Ik ben helemaal triest. Hartverscheurend. Einde. Fini. The End. Maar welke prachtige laatste minuten. Prachtige muziek ook. Een mooi afscheid. Snif.

2 Reacties to “Lay it down slow”

  1. Suiadan Says:

    Is dat al gedaan? Dju toch, ik moet dringend eens beginnen kijken naar dat laatste seizoen.

  2. Ik kan daar dus totaal niet van mee spreken, maar ik kan me het gevoel wel inbeelden. Note aan TO BE :Nieuwe serie gevraagd om te volgen đŸ˜‰

Geef een reactie

