En dat het goed was

Een heel kort verslagje over het groepsfeest van afgelopen zaterdag?
’t Was super!
Een iets meer uitgebreid verslagje?
’t Was dubbel super!

Nee serieus, ’t was echt superfantastisch goed, al zeg ik het zelf. Mijn liefste keti’tjes, verkleed als Ferrero Rochers, waren zó mooi. Een algemeen ooooh-gevoel steeg op vanuit het publiek. Ik heb nooit het volledige stuk met kostuums en belichteling en al de rest gezien, kwestie dat ik ook zelf mee deed uiteraard en het vanuit de coulissen toch een heel andere ervaring is, maar er komt een dvd van (jeeuuiij) en ik wacht op foto’s (dubbel jeuuiiijj). Op de dag zelf geen foto’s kunnen nemen, maar ik was wel fotograaf van dienst op de repetities.  Een sfeerbeeld (en voor de facebookvrienden, de hele reeks komt ooit nog wel eens online)
groepsfeest_rep01

Plaats een reactie